söndag 17 juni 2012

Tåget!

IHej! Jag och Agnes har haft en en fantastisk "mini~semester" med mormor och morfar! Jag ska hit igen på midsommar så jag träffar dem snart igen!
Första dagen kom vi dit, packade upp och så! Sen gick vi ner till travbanan och kollade, spelade badminton, badade i Märlaren, badade i badtunnan och i husvagnsduchen! Sen på kvällen grillade vi! vi spelade massor av spel!
Igår gick jag, Agnes och mormor till parken Zoo och kollade på alla djuren och hade det jättemysigt!
Senare på dagen gick vi till Parken~badet och badade! Det är tre stycken pooler utomhus! Det var skönt. Sen gick vi till Tuna~park och jag köpte en tub~topp ifrån Ginatricot!
När vi kom hem spelade jag Agnes och mormor massor av spel. Sen kollade vi på matchen med morfar!
Idag åkte vi till min Moster och åkte lite moppe och fikade och så. Vänta... Innan det åkte vi till mormors affär och gick på stan, men jag hittade inget.
Efter vi hade varit hos moster och hennes man, åkte vi till centralen och åt suchi! Å nu sitter vi på tåget!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar